Podjetja

Vedno večji pritiski poslovnega okolja in pomanjkanje časa, vodstvenim delavcem vse pogosteje onemogočajo izvrševanje svojih dolžnosti, predvsem pa prepotrebenega upravljanja (ukvarjanja) z zaposlenimi na način, ki krepi medčloveške odnose in s tem zdravo klimo v podjetju.

Podjetja se h coachingu pogosto zatečejo šele takrat, ko v organizaciji in odnosih prihaja do večjih težav. Zgodnje prepoznavanje nekonstruktivnih vzorcev delovanja teamov in potencialnih konfliktnih polj je ključno za zdrav razvoj podjetja, ki želi poleg trdih in merljivih ciljev svojim zaposlenim zagotoviti tudi delovno okolje v katerem imajo prostor za razvoj svojih potencialov in osebnostno rast.

KAJ JE EXECUTIVE COACHING?

Pred časom sem se udeležila predavanja Borisa Beckerja, takratnega trenerja Novaka Đokovića, s katerim sta slavila uspešen come-back slavnega tenisača. Podal je definicijo coachinga, s katerim se ne bi mogla bolj strinjati, saj poudarja pomen lastnih izkušenj coacha: “Đoković je velik fant in zna sam igrati tenis. Pred dvobojem mu ne govorim, kako se igra tenis, temveč se pogovarjava o tem, kaj se mu dogaja v glavi in v srcu. In če nisi bil tam (na finalu Wimbledona), potem preprosto ne moreš biti kredibilen, saj ti ljudje ne bodo verjeli ali zaupali tvojim besedam. Vse je v zaupanju, spoštovanju in razumevanju."

Vodstveni coaching (oz. executive coaching) je interaktiven proces, namenjen posameznikom na vodilnih oz. odgovornejših položajih v podjetju, skozi katerega »coach« posamezniku pomaga, da razvije svoje sposobnosti in jih uporabi z namenom doseganja določenih ciljev oz. boljših rezultatov. Coaching je vedno ciljno usmerjen in namenjen vsem, ki želijo izboljšati svoj način vodenja ter na ta način podjetje preobraziti v učinkovitejši ekosistem. Z metodološkega vidika ga lahko umestimo med mentorstvo in trening na eni strani ter svetovanje in psihoterapijo na drugi strani.

Pri delu s podjetji večinoma izvajam »one-to-one coaching«, kar pomeni, da se s posameznikom srečujem posamično. Pomembno je, da se s podjetjem (navadno neposrednim nadrejenim) predhodno pogovorimo o željenih ciljih coaching procesa, ki jih nato skupaj s coucheejem uskladiva z njegovimi potrebami in željami. Navadno v coaching procesu s klientom jačava in razvijava njegove močne plati, ob hkratnem premagovanju tistih notranjih vzorcev, ki zmanjšujejo njegovo delovno uspešnost in mu predstavljajo težave pri interakciji z ostalimi člani delovne skupine.

Za podjetja sem razvila tudi vrsto delavnic, na temo učinkovitejšega komuniciranja, uvajanja sprememb, uravnoteženosti med poklicnim in privatnim življenjem (preventiva pred izgorelostjo oz. burn-outom), ... in delavnice, ki jih sooblikujem skupaj s predstavniki podjetja in so prilagojene specifični situaciji v podjetju (pogosto vezano na spremembo korporativne kulture). 

Coaching izvajam tudi v ANGLEŠČINI in NEMŠČINI.

 

reference

  • Luna \ TBWA
  • Snaga javno podjetje d.o.o.
  • BIRO GAŠPERIČ
  • KPMG Slovenija
  • Si.mobil
  • Zavod Republike Slovenije za transfuzijsko medicino
  • LIDL Slovenija
  • MEDIS d.o.o.
  • VIŠJA STROKOVNA ŠOLA ZA GOSTINSTVO, VELNES IN TURIZEM BLED
  • BMW Slovenija
  • FUTRA DDB
  • MONTECRISTO SL d.o.o.
  • Kaaita
  • Spirit Slovenija
  • BioSistemika d.o.o.
  • Fakulteta za družbene vede
  • Atlantic Grupa - Droga Kolinska d.o.o.

 



Kontakt


DEUS, SVETOVANJE IN PSIHOTERAPIJA,
NIKA DEU S.P.


Prijazno hišnim ljubljenčkom
Lahko dostopno invalidom
Prijazno hišnim ljubljenčkom
Lahko dostopno invalidom